piątek, 7 marca 2014

Kwiaty inaczej

Witam.
To, że uwielbiam kwiaty wiadomo od zawsze.
Często prezentuje je u siebie w domku w różnych aranżacjach.
Wiosną i latem wkładam je do glinianych garnków, mis itp.
Dzisiaj chciałabym pokazać tulipany inaczej


Pierwszy sposób to wiszące tulipany w oknie.
Włożyłam je w takie szklane naczynia z uszkiem. Są do kupienia w wielu kwiaciarniach.
Powiesiłam na sznurkach rafii i już okienko wygląda inaczej.

Drugi sposób tez bardzo prosty bez żadnych nakładów finansowych.
Każda z nas w domu ma jakąś szklaną miskę.
Układamy kwiatki, dodajemy parę gałązek,wrzucamy świeczniki i gotowe.
 
 
 
Mnie tak wyeksponowane się bardzo podobają.
A tak prezentuje się większa część mojego pokoju
 
 
 
Wczoraj będąc w kwiaciarni zauroczyły mnie dwie rzeczy.
Zwykła papierowa torebka z uszkami i cudny lampion.
Torebka już znalazła swoje zastosowanie.Włożyłam w nią hiacynty i powiesiłam
na półeczce w moim skandynawskim kąciku. 
Mnie się podoba , nie wiem jak Wam.


Papierowa torebka ma tak dużo zastosowań, że chętnie widziałam ją w mojej
kuchni i prezentuje się tak

I jeszcze szklany lampion w którym się zakochałam.
Już go widzę latem w ogrodzie lub na tarasie.


Pozdrawiam serdecznie.
U mnie właśnie zaświeciło piękne słonko,
zapowiada się ciepły weekend.

11 komentarzy:

  1. Super rzeczy upolowałaś, pomysł na tulipany idealny, ale Twój pokój mnie zachwyca :)
    I te skorupy w kuchni ach....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo, aż się zarumieniłam. Te wszystkie skorupy zbieram już ze 2 lata.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, trafiłam dzisiaj do Ciebie przez Green Canoe.
    Miło u Ciebie, będę zaglądała, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, ja do Ciebie zaglądam od dawna. Jako anonim nie chciałam komentować.
      Masz piękne mieszkanko. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Melduję sie i ja! Zapowiada się kolejny ciekawy blog ze ślicznosciami w tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny. Zobaczymy co z tego mojego blogowanie wyjdzie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. inspiracje, no proszę ...Gratuluję pomysłu...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jak cudnie :) To przede mną jeszcze duuuużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wystarczy trochę wyobrażni i gotowe.
      Pozdrawiam serdecznie i idę do Ciebie w gości:)

      Usuń