poniedziałek, 20 lipca 2015

Czarne wiszące lustro na sznurku i inne nowości


Witam wszystkich bardzo serdecznie,
a szczególnie moje nowe obserwatorki.
Jest mi niezmiernie miło, że zechciałyście pozostać ze mną na dłużej.

Dzisiaj króciutki post o nowościach
ze sklepu Pepco.
Jeśli jeszcze nie byłyście to zerknijcie do niego koniecznie.
Pojawiło się kilka ciekawych propozycji, myślę,
że przypadną Wam do gustu.

Czarne okrągłe lustro na pasku z grubego sznurka.
Dla mnie idealne, i ta cena, szkoda było go nie kupić.










Lustro zawisło na korytarzu, zdjęcia nie najlepsze,
ale pomieszczenie bez okien to i fotki ciemne.




Pasek z grubego sznurka wpasował się idealnie do mojej jutowej 
osłonki na donicę i włosów aniołka.




Świeczników nigdy za wiele,
więc skusiłam się jeszcze na dwa.
Bardzo fajnie wyglądają kiedy się palą.




Szklane butelki wazony z grubego szkła, nie mogłam się im oprzeć.
Lubię takie pierdółki, nic na to nie poradzę.













Szare przecierane wieszaczki z porcelanowymi gałkami też mnie skusiły





Jeśli komuś spodobały się nowości to zajrzyjcie do Pepco.

W następnym poście relacja ze spotkania blogerek
Summer Blog Party
w Poznaniu.

Słoneczka Wam życzę
i udanych zakupów hi hi hi.

Renata :)

45 komentarzy:

  1. Fajnie się to wszystko u Ciebie wpasowało. A tych wieszaczków nie widziałam, a przydały by się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieszaczki są super, ja kupiłam ostatnie 3 sztuki, ale myślę, że się jeszcze pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam dzisiaj to lustro, jak dla mnie trochę za małe, ale ciągle się zastanawiam czy go nie wziąć :)
    A wieszaczków nie widziałam u siebie, a są naprawdę cudne :)
    Lubię Pepco, bo czasem można kupić fajne rzeczy w przestępnych cenach. Przytargałam dzisiaj drewnianą gwiazdę ( mój ulubiony motyw), której pierwsza cena to 19,99, a ja kupiłam za całe 4,99 :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją ścianę wielkością pasuje idealnie.Widziałam w sieci podobne 10 razy droższe. O wieszaczki pytaj, na pewno są z nowej kolekcji.

      Usuń
  4. Lustro-świetny zakup i fajnie wkomponowało się w cały przedpokój:-) Muszę koniecznie zajrzeć do Pepco, dzięki za info:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko, lustro w Twoich klimatach na pewno Ci się spodoba.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się takie lustro:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne to lustro!!! :) Muszę wpaść do pepco bo coś ostatnio je zaniedbałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mają dużo fajnych rzeczy w rozsądnych cenach, zajrzyj koniecznie.

      Usuń
    2. Ostatnio mają dużo fajnych rzeczy w rozsądnych cenach, zajrzyj koniecznie.

      Usuń
  7. i ja tych wieszaczków nie widziadłom:(((a cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszaczki są cudne i te porcelanowe gałki, za całe 9.99zł grzechem byłoby ich nie kupić.

      Usuń
    2. Wieszaczki są cudne i te porcelanowe gałki, za całe 9.99zł grzechem byłoby ich nie kupić.

      Usuń
  8. I ja zakupiłam te wazoniki z napisami ,a le przezroczyste szkło i taki złoty , nakrapiany wazon , cudny za całe 10 zł. :) Nic chyba tak nie cieszy jak dobrze wydane pieniądze heheh :) Ściskam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na ten wazon, ale już nie mam gdzie tego ustawiać, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Dawno nie byłam w Pepco, skoro tyle nowości się pojawiło :) świetne zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lustro ładnie się prezentuje na tle ściany. Dzięki sznurkowi jest bardziej charakterne:) Do Pepco zaglądam, ostatnio wróciłam ze słojem z motylkiem. Lustra nie widziałam, wieszaczki też wzięłam. Leżą w szufladzie i czekają na swój czas :) Cieszę się, że mogłam Ciebie poznać osobiście, dziękuję za wspólnie spędzony czas! Smak tarty wciąż mam w ustach :)))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było miło Cię poznać i zamienić z Tobą parę słów, tarta faktycznie jest pyszna, pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Rewelacyjne zakupy. Ja też nie mogę się oprzeć takim cudeńkom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że nie jestem sama, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są te lustra. jaram się na podobne od dawna. choć te dotychczas dostępne ceny miały z kosmosu. proszę, a pepco znowu zadziwia ofertą. świetnie się u ciebie wkomponowało. kolejny uroczy kącik odkryłam w twoim domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, bardzo miło mi się z Tobą w sobotę gawędziło, cieszę się, że mogłam Cię poznać osobiście, buziole:)

      Usuń
    2. ja już wczoraj przebieglam po całym twoim blogu, no po domu prawie też.
      i wzajemnie bardzo bardzo!

      Usuń
  14. Udane zakupy, wieszaczki cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem gdzie zawisną, ale nie mogłam się im oprzeć :)

      Usuń
  15. Też już je mam, teraz szukam odpowiedniego miejsca. Pięknie się u Ciebie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz kawałek wolnej ściany, lustro nie jest duże więc na pewno coś wymyślisz, pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Lustro fajne, widziałam takie na blogach zagranicznych.Pepco zadziwia, ja dziś też nie mogłam się oprzeć zakupom w tym sklepie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je oglądałam na zagranicznych blogach, ale ceny w sklepach internetowych mnie powalały na kolano, aż tu proszę taka miła niespodzianka w Pepco :)

      Usuń
  17. też się właśnie wczoraj połasiłam na to lustro , jest boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ super zakupy :))
    Lustro świetne, pięknie wpasowało się w korytarz :) Bardzo podobają mi się też pozostałe drobiazgi. W Pepco naprawdę można kupić piękne dodatki do domu :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego lubię w Pepco dział z artykułami do domu, bo zawsze można coś fajnego upolować za niewielkie pieniądze :)

      Usuń
  19. to lustro naprawde jest z pepco??? fantastyczne! byłam i nie widziałam... pojade raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lustro świetne! Mam jeszcze jedną wolną ścianę w pokoju ;p
    Lubię Pepco, a zaglądanie tam sprawia mi wielką przyjemność. I tak samo jak Ty, zawsze coś stamtąd przytargam do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj za taką cenę naprawdę warto. Ja tez nigdy stamtąd nie wychodzę z pustymi rękami, pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Oj spodobały, spodobały. Fajne rzeczy kupiłaś
    moje najbliższe pepco 40km ode mnie... buuu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, jakby co z chęcią je kupię dla Ciebie :)

      Usuń
  22. Sklepu jeszcze nie znam , ale też lubię pierdółki:), więc całkowicie Cię rozumiem!:) Lustro pięknie wygląda. Pozdrawiam i czekam na następny post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz zajrzeć do Pepco, mają fajne rzeczy do domu w bardzo niskich cenach, pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Super to lustro, i drewniany aniołek mi się podoba Mój blog Ma i Bla a przy okazji zapraszam do mnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za wizytę, z przyjemnością zapiszę się na Twoje Candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wkomponowałaś lustro..Wszystko do siebie idealnie pasuje. Kustro świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Lustro jest świetne. Od dawna było na mojej liście must have. Kiedy zobaczyłam je w pepco, było jeszcze w kartonie. Ekspedientki szykowały dopiero towar na półki, a mnie aż zatrzęsło. Mam i ja.

    OdpowiedzUsuń