środa, 6 stycznia 2016

Stary rower w wersji zimowej i inne dekoracje

Witajcie.

Jak tam u Was? 
Mróz trzyma, śnieżek prószy?
U mnie po ostatnich srogich mrozach w końcu popadał śnieżek.
Chwyciłam za aparat i do ogrodu.

Stary rower jako kwietnik, pisałam o nim tutaj
w zimowej szacie prezentuje się tak
jakby go ktoś posypał cukrem pudrem.



W koszyczku na kierownicy wrzosy,
pięknie się zasuszyły, szkoda mi było 
ich wyrzucać.
W koszyku na bagażniku
gałązki świerku z szyszkami,


kilka brzozowych drewienek, mech i świeca.



















I jeszcze kilka innych kadrów
z mojego zimowego ogrodu.
Stare drewniane krzesło, łyżwy nadgryzione zębem czasu
i stara lampa naftowa






















Rajskie jabłuszka i kapusta ozdobna


pod kołderką ze śniegu







Oby śnieg został jak najdłużej,
u mnie za tydzień już ferie.

Pozdrawiam serdecznie
i zmykam na sannę.

Renata ):

9 komentarzy:

  1. U nas zaledwie poprószyło:( Cudnie U Ciebie, szkoda, ze Święta były bez śniegu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie wszystko wkroczyło na dobre tory, jest zima to i śnieg...
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne klimaty jakby z bajki:-) U mnie też prószy śniegiem aż miło:-) Tez chwyciłam dzisiaj za aparat i kilka fajnych zdjęć powstało:-) Z niecierpliwością czekam na ferie:-) Nie wybierasz się może do Poznania w czasie ferii? Może byś mnie odwiedziła?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, rower uroczy.Niech jest biało jak najdłużej :-)Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, u nas lekko przyprószyło, ale już praktycznie śniegu nie widać. Klimatyczne dekoracje ogrodowe.
    Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zimowa wersja ogrodu. Rower zadaje szyku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój zimowy rower wygląda niesamowicie a te wrzosy oprószone śniegiem po prostu bajka. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten rower pod śnieżną pierzynką... Cudnie tak bajkowo to wygląda.
    Pozdrowionka ślę Kami

    OdpowiedzUsuń