wtorek, 19 stycznia 2016

Moja zima

Zabieram Was dzisiaj na zimowy
spacer po mojej okolicy.


Dzieci mają ferie, pogoda dopisuje.
Jest lekki mrozik, wszystko przyprószone śniegiem.
Codziennie po południu ubieramy się ciepło
i idziemy podziwiać zimę na naszych polach,łąkach, w lesie i nad jeziorem.
Taki urok mieszkania na wsi.
Wystarczy przejść kilkadziesiąt metrów
i zachwycać się tym wszystkim co dała nam przyroda w darze.




























Lubie takie długie włóczęgi bez celu.Można uspokoić myśli , wyciszyć emocje.



Zimowe uściski przesyłam
dla wszystkich którzy tu zaglądają.

Renata :)

26 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia i widoki!!!!
    Te fotki z promieniami słońca-♥
    I sarenki się nawet załapały :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg i słonko sprawiają że świat wygląda po prostu przepięknie. Lubię czerpać garściami z takich chwil.Sarenki u mnie to codzienność, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Dzisiejszy dzień szczególnie mnie zachwycił, wszystko białe i oszronione a do tego słoneczko podkreślało urok błyszczącego śniegu. Piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, lekki mrozik, troszkę śniegu, słonko przygrzywa, piękna zima szkoda czasu na siedzenie w domu.Po każdym takim spacerku czuję się znakomocie.

      Usuń
  3. Piękne zimowe kadry:-) Ja również codziennie robię sobie długie spacerki z Boryskiem nad jezioro...teraz jest o tyle przyjemniej, że nie ma tłumu plażowiczów więc można się delektować przyrodą:-)
    Miłego wypoczynku Wam życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet latem tłumów brak, takie obcowanie z przyrodą bardzo dobrze na mnie działa. Zbieram myśli, wyciszam się. Pozdrawiam serdecznie i ucałuj Borysa, chyba zima mu nie straszna.

      Usuń
  4. Pieknie uchywciłaś zimę, przebywanie blisko natrury jest prawdziwym ukojeniem dla nerwów;)
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to najlepsza ostatnio terapia, na wyciszenie się, na zebranie myśli, taki spacer działa na mnie kojąco.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie jest tak zle, wystarczy się ciepło ubrać i w drogę.

      Usuń
  6. Piękne te Wasze okolice:) Chętnie pospacerowałabym w takich okolicznościach przyrody:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tę moją wieś o każdej porze roku, co jakiś czas odkrywam ją na nowo.

      Usuń
  7. Piękne kadry...Tęsknię za takimi widokami.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Najlepiej wypoczywam właśnie w takich klimatach. Lubię takie zimowe spacery po okolicznych łąkach i polach.

      Usuń
  9. Rozmarzyłam się, przepiękne miejsce. Mieszkając tutaj pewnie nie ma się ochoty nawet na wakacje wyjeżdżać. Oglądając te zdjęcia wypoczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo,fajnie że podoba Ci się moja okolica i chociaż przez chwilę mogłaś poczuć wiejski klimat, pozdrawiam.

      Usuń
  10. pięknie. ja niestety muszę dojechać kilka kilometrów by odnaleźć takie miejsca. a taka wycieczka już nie ma takiego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie :-)
    Masz racje wsiowe spacery to coś niepowtarzalnego, koją myśli, dotleniają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim spacerze zawsze wracam do domu wyciszona i pełna pozytywnych emocji.

      Usuń
  12. Ależ tam pięknie u Was! I to słoneczko... U nas go coś mało ostatnimi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ostatnie dni słonka u mnie pod dostatkiem, do tego lekki mrozik, troszkę śniegu i nic więcej do szczęscia mi nie trzeba, pozdrawiam.

      Usuń
  13. Pięknie! I jaka przestrzeń! A przestrzeń to wolność : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, właśnie brakowało mi słowa, które oddawałoby mój stan ducha. Masz rację to właśnie wolność, chodząc po tych wszystkich bezdrożach czuję się po prostu wolna i szczęśliwa.

      Usuń
  14. Tez lubię wieś, o kazdej porze roku jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj pięknie, ja też muszę zabrać Przyjaciół na taki spacer:)

    OdpowiedzUsuń