piątek, 6 marca 2015

Urodzinowe candy

Witam.

Dokładnie 26 lutego minął rok od kiedy założyłam bloga.
Pamiętam te emocje, które mi wtedy towarzyszyły.
Pełna lęku i obaw wcisnęłam opublikuj i nie było odwrotu.
 Nazwa bloga miała być zupełna inna, ale wszystkie które miałam w planach
były już zajęte.
I tak metodą prób i błędów powstał blog dogonić własne marzenia.
Po roku mogę powiedzieć, że to idealna nazwa.
Cały czas je gonię, te małe i całkiem duże.

Chciałam candy ogłosić dokładnie w rocznicę blogowania,
ale ostatnie dni lutego spędziłam z mężem w górach.
Zarezerwował  hotel przede mną w tajemnicy,
to taki spóżniony prezent na styczniową rocznicę ślubu.
Fajnie, że po 16 latach małżeństwa potrafi mnie tak mile zaskoczyć.

Chciałabym Wam podziękować za Waszą obecność,
za dobre słowo, za każdy komentarz.
Przygotowałam kilka drobiazgów, które mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

Do wygrania  piękny druciany koszyczek. Zawsze znajdzie się dla niego jakieś zastosowanie.
Drewniany ręcznie malowany zając w szare kropy. Do tego ręcznie malowane jajo i szare chusteczki w kropki.


Candy trwa do 27 marca. Następnego dnia ogłoszę zwycięzcę.
Wierzę, że przygotowane cukierasy się  spodobają i na Święta Wielkanocne
będą już w nowym domku.

Zasady candy:
1. Wyraz w komentarzu chęć wzięcia udziału w zabawie.
2.Udostępnij u siebie na blogu banerek konkursowy z powyższym zdjęciem
3.Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
4. Anonimki też się bawią wystarczy, że pozostawią swój e-mail.

Troszkę się stresuję.
Nie wiem, czy nagrody Wam się spodobają.
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.






Pozdrawiam serdecznie.
Miłego i słonecznego weekendu.
Renata :)

100 komentarzy:

  1. Czy się spodobają ?????!!!!! Ja już się zakochałam , wszystko idealnie w moim klimacie ,więc się zapisuję:)
    Twój blog mam w obserwowanych już od dawna , na listę u Ciebie już wskoczyłam :))
    Gratuluję rocznicy tej blogowej i tej małżeńskiej:))) My też w styczniu obchodziliśmy swoją 27:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prezenty!!!! Bardzo, ale to bardzo gratuluję rocznicy a przede wszystkim właściwej decyzji - prowadzenie bloga!
    Oczywiście biorę udział w zabawie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku:-)
    Cudne nagrody i z wielką przyjemnością staję w szranki by o nie powalczyć.
    Zajączek w kropki mnie powalił! Cudo!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Gratuluję!!! wiedziałam, że nie będziesz żałowała, kiedy wydałaś pierwszy post...nagrody iście szare:)
    powodzenia i wielu, wielu wspaniałych postów...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ukrywam, że Candy mnie tu przywiodło,prezenty serwujesz cudne. Staję w kolejce i liczę na szczęśliwy los. Zostaję na dłużej bo cudnie u Ciebie. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłam przypadkiem, ale zostaje :) Udział biorę, bo szarości piękne, idealnie w moim typie :) życzę powodzenia i wielu czytelników. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana serdecznie gratuluję rocznicy! :)) I blogowej i ... ślubu :) Musisz mieć dobrego męza :)) Nagrody piękne :). Nie mam nic na Wielkanoc, przydałby mi się bardzo, piękne są :) z chęcią staję w nadziei w kolejce. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję od dawna, a banerek już u mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z radością zapisuję się do zabawy, nagrody śliczne :)
    Obserwuję Cię już od jakiegoś czasu, a banerek za chwilę umieszczę na swoim blogu :)
    Gratuluje rocznicy i serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie że do mnie zajrzałaś bo ja dzięki temu znalazłam Twój blog :-) pozwól że zostanę na dłużej :-))
    tak trochę nie bardzo że od razu po cukierasy staję no ale oprzeć się nie mogę :P

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Roczek już za Tobą i teraz to już poleci z górki:-) ustawiam się w kolejkę z ogromną chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest Twój blog.Tyle w nim piękna i optymizmu. Gratuluję z racji roczku i życzę złapania marzeń i ich spełnienia. Ja zaczynam tworzyć bloga skierowanego do dzieci i rodziców. Trochę mi ciężko, uczę się, ale po zapoznaniu się z Twoim blogiem przypomniałam sobie o swoich marzeniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty dla nas przygotowałaś.
    Zakochałam się w tym króliczku i ustawiam się w kolejeczce.
    Tysiąca postów życzę.
    Zapraszam do mnie także na rocznicową rozdawajkę.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy robisz. Zajączek śliczny . Nie da się przemknąć przy takich rzeczach obojętnie więc i ja się zapisuję po te cudowności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nagrody są piękne! gratuluję wytrwałości i życzę wielu takich rocznic :) pozdrawiam serdecznie i oczywiście z największą przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne cukierasy przygotowałaś w rocznice swojego bloga :-) Oczywiście staje w kolejce :-)) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. szary idealnie pasuje mi do mieszkania i takie cuda bardzo chętnie przygarnę-ustawiam się więc w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki:) pozdrawiam:) i zostaję chętnie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje rocznicy blogowania i pięknego stażu małżeńskiego :)
    Śliczne przygotowałaś nagrody, wiec i ja z wielką ochotą zapisuje się do zabawy :)
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl
    ps udostępniam banerek na fb

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Reniu obu rocznic! Bardzo fajne przygotowałaś cukierki świąteczne! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje gratulacje!!! Oby kolejne latka blogowania przynosiły ci dużo radości :)
    Po takie piękne przydasie i ja się ustawię w kolejkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagrody piękne! Banerek na blogu: wydziwianki.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :)
    nie mam bloga
    caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach....piękne candy :-) co tu dużo pisać to jedno z wielu mus have :-)zgłaszam się
    aga.e.mica@gmal.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach....piękne candy :-) co tu dużo pisać to jedno z wielu mus have :-)zgłaszam się
    aga.e.mica@gmal.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zając jest boski! Szybko wrzucam do siebie :)

    Oczywiście poza candy - życzę kolejnego owocnego roku i całych wiader tej radości i satysfakcji, które daje pisanie!

    Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie że się zapiuję na te cudeńka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także zgłaszam się do zabawy. Mam urodziny w ten sam dzień, co Twój blog ;)))

    Banerek tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo, zniknął mój komentarz? Zatem jeszcze raz, chce się zachwycić nad tymi smakowitościami, które przygotowałaś! Z radością się dopisuję do kolejki i wpisuję do świty Obserwatorek :-) miło mi będzie też zaprosić do siebie na rozdawajkę urodzinową :-) Buziak i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Renatko pobiegałam po Twoim blogu i bardzo mi tu sie podoba więc zostaję, a na candy przy okazji sie zapisuję, takie piekne prezenty-marzenie, pozdrawiam Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Och ... cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Mam cichutką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Renato:)
    Gratuluję roczku blogowego!!:) Niechaj kolejne chwile spędzone w tym blogowym świecie będe radością i uśmiechem wypełnione:) Wszystkiego Dobrego!!!:)
    I ja obchodzę rocznicę i też z tej okazji przygotowałam niespodziankową zabawę, na którą zapraszam:)

    Z przyjemnością dołączam do Twojego candy:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dołączam!
    I zapraszam do nas: http://bandaolafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się bo piękne rzeczy przygotowałaś:) zapraszam do siebie

    pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję rocznicy i życzę dalszych blogowych sukcesów :))) cieszę się,że trafiłam tu dzięki candy, nagrody wspaniale umiliłyby moją pierwszą małżeńską wielkanoc :D buziaki pozdrawiaki,aśko

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów. Trafiłam tu przez przypadek i przeczytałam od deski do deski. Zostanę tu na dłużej i zapisuję się do listy obserwatorów
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje rocznicy:-) Piękne candy, chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem, i sie na candy z chęcia zapiszę :). podobać to podoba mi się wsio :D . a najbardziej ta ściana ceglana - chrapke dostałam zeby i moją tqk trochę cegłe pobrudzic, fuge jasniejsza dac, no taka sielska, rustykalną ją stworzyć :D. Pokaz, pokaż więcej :)!

    OdpowiedzUsuń
  38. do długiej listy zapisuję się i ja - z wielką przyjemnością :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Staję w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Staję w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj! Gratuluję prowadzenia bloga. Gratuluję kochającego Męża i rocznicy. Dopiero poznaję blogowy świat, sama nie mam jeszcze własnego bloga, blogowanie musi sprawiać ogromną przyjemność – poznaje się mnóstwo ciekawych ludzi, czerpie inspiracje, wymienia pomysłami. Zostaję u Ciebie, bardzo mi się tu podoba. Przyciągnęła mnie nazwa bloga. Piękne Candy – ciuchutko marzę o tych wspaniałych dekoracjach i widzę je oczami wyobraźni u siebie. Wielkanoc w szarości, przełamanej na przykład różem lub fioletem…. Pięknie! Mój mail: dominika.nagiecka@gmail.com Pozdrawiam serdecznie, Dominika. Będę już teraz do Ciebie zaglądać, czysta przyjemność dla oka i ducha, inspiracja i motywacja. Gońmy własne marzenia, pielęgnujmy je i nie zapominajmy o nich! :-) Czekam na dalsze posty!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rovzku na blogu i życzę następnych z nami :)
    zapisuje się oczywiście na candy

    pozdarwaim i

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak to już jest, że jeśli jakiś blog spodoba mi się, to czytam go od początku do ostatniego wpisu:)I zostaję. Lubię oglądać Twoje dekoracje, podziwiam miętową kolekcję naczyń i z podziwem patrzę na Twój ogród. Zapisuję się na candy.
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)
    lena

    OdpowiedzUsuń
  44. ustawiam się i ja w kolejce :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nagrody superowe, ustawiam sie w kolejce
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne cukieraski, z chęcią przygarnę. Gratuluję roczku!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny ten kosz druciany! Staję w kolejce po niego :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję roczku tak tu pięknie ,że zostaje na dłużej a ,że ja maniak kropek zapisuję się do zabawy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Z przyjemnością się zapiszę bo jak tak dalej będzie...to u mnie dekoracji wielkanocnych nie będzie:) Do koszyczka włoże kwiaty a królik i jajo staną w eksponowanym miejscu:) Podnoszę rączkę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne, moje szarości ukochane :-)
    Dopisuję się , oczywiście, do zabawy
    I cieszę się, że trafiłam na tak cudny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Duuuży blogu rośnij!! Sto lat :* Ustawiam się w kolejce ;)

    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne cukierasy :), chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę się zapisać i nie mogę przejść obojętnie..Super candy.. Gratuluje rocznicy.. Ja juz mam za sobą...pozdrawiam
    Kasia At Home

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję tak pięknej rocznicy i życzę następnych i następnych!
    My jesteśmy dopiero na początku drogi - za chwilę 3-cia...
    Ustawiam się w kolejce po te piękne upominki!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  55. Super zając! Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam. Banerek już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  56. przepiękne cukierasy, więc nie może mnie zabraknąć:-)))) obserwuję od dziś, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluje roczku, znam z autopsji to uczucie :-)

    Piekne nagrody u Ciebie, wiec ustwiam sie grzeczniutenko w kolejeczce. A najbardziej mnie zachwyca ten koszyczek, bo jestem maniaczka ich posaidania :-)

    Zapraszam rowniez na konkurs do siebie http://simplycreativelifejourney.blogspot.co.uk/p/konkursy.html

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo klimatyczny zestawik. Chętnie stanę do kolejki po takie cudeńka. Na Powoluśku zawieszam banerek. I zapraszam Cię tam gorąco, bo i u mnie trwa Candy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Super cudeńka! Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  60. Pamiętam te same emocje przy zakładaniu bloga :) ale fajnie ze się zdobyła na ten krok i ze możemy oglądać Twoje poczynania.
    Chętnie wezmę udział w zabawie. Nagrody są cudne

    OdpowiedzUsuń
  61. Widzę wiele znajomych twarzy,które chciałyby taką piękną nagrodę:)Gratuluję Ci z całego serca pierwszej rocznicy i życzę wielu,wielu kolejnych.Wiesz przygodę z blogowaniem zaczęłam jakis czas temu ale pamietam te emocje jakie towarzyszyły mi w pierszych miesiącach,gdy tak niewiele wiedziałam.Czasami gdy patrzę na moje zdjęcia czy czytam posty widze jak wiele się zmieniło....blog to wspaniały zapis naszych pasji i naszego życia.A prezenty przygotowałałaś cudowne!!!Bardzo mi się podobają.Ja też po cichu myśłę o wiosennym corocznym candy,wiec wpadaj:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeju jakie klimatyczne cudasie. Jestem chętna i obiecuję że dobrze się nimi zaopiekuję.

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście, że nagrody się podobają. I to bardzo!
    Chciałabym wziąć udział w zabawie :)
    Zaobserwowałam blog jako: Marzena S
    Nie mam bloga, więc nie mogę udostępnić banera konkursowego, mam nadzieję, że to mnie nie zdyskwalifikuje :)
    e-mail: marzena1902@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne cukierasy, nie można im się oprzeć!;) Zajączek jest słodki i ma bardzo ładny odcień szarości. Pozdrawiam cieplutko i oczywiście życzę kolejnych, spełniających marzenia rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje i mam nadzieję, że uśmiechnie się do mnie szczęście

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję rocznicy! :)) Zgłaszam się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wpadłam tu dziś po raz pierwszy za sprawą Twego candy (wspaniałego!) i to co pewne to:
    - dam szansę szczęściu do mnie się uśmiechnąć i staję w kolejce :-) (banerek na o0krysia0o.blogspot.com )
    - blogi są bardzo fajnym motywatorem by wielu rzeczy nie odkładać na potem, a zrobić je już - i to jest super!
    - i gratuluję obu roczni
    - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale cudowne nagrody, a koszyczek po prostu boski.Ja nigdy nic nie wygrałam to może teraz na święta dopisze mi szczęście, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne nagrody:))Z chęcią się zapisuję i gratuluję rocznicy!!! U mnie dopiero miesiąc blogowania minął... ale zapraszam w wolnej chwili na gosiaczkowepasje.blogspot.pl. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję pierwszej rocznicy ! Przygotowałaś do wygrania wspaniałości, jestem nimi zachwycona. Uwielbiam druciaki i szarości. Królik i jajeczko bardzo mi się podobają. Już wstawiam banerek na bloga. Może dopiszę mi szczęście :)
    U mnie też trwa Rocznicowe Candy i też z okazji pierwszych urodzin, więc Cię zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  71. Mąż który potrafi zaskakiwać żonę to skarb:) Ty z kolei przygotowałaś dla nas też miłą niespodziankę w której chętnie wezmę udział:) Pozdrawiam serdecznie i do poczytania:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Z przyjemnością dolacze do zabawy!! Przecudne nagrody!:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też gram! Poproszę o numerek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję! I życzę kolejnych rocznic!
    I nie mogę się nie zgłosić :)
    Obserwuję bloga, a informacja o candy na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  75. oczywiście biorę udział! świetne nagrody!
    mam nadzieje że mnie też kiedyś przyjdzie zorganizować po roku CANDY :)
    wrzucam info na bloga

    a no i oczywiście gratulacje :))))
    http://impossible-simplymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. oczywiście, że biorę udział w zabawie. bardzo miło jest posiedziec u Ciebie na blogu, Twoje posty są tak barwne i zaskakujące, że chce sie tu zostac na dłużej. Męża masz cudownego i życzę kolejnych 16-stu. pozdrawiam i zapraszam do sbiebie

    OdpowiedzUsuń
  77. Trafiłam przypadkiem ale chętnie zostanę na dłużej. Ustawiam się w kolejce po te fantastyczne cukierasy, może szczęście się do mnie uśmiechnie. Warunki spełnione. Pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Idealne ozdoby świąteczne! Jeszcze takich ladnych nie widzialam ;) Mam ogromną chęć je wygrać. Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  79. Dla mnie wprost idealne to Twoje CANDY, dlatego zapisuję się czym prędzej. :)) Banerek już u siebie zamieściłam i z przyjemnością dołączyłam do grona obserwatorów. :) Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili zapraszam Cię i do mnie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystko absolutnie cudowne dlatego nie może mnie tu zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się! Obserwuję jako Pani Lecter, a baner na stara-pudernica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Królik odlotowy. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. ufff ale tu koleja.
    Trafiłam przez przypadek i zapisuję się po te cuda.
    Zapraszam również pod moje włoskie słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo bardzo chętnie sie skuszę na ten przecudny koszyczek i inne cuda:) dołączam guziczek do bloga gdzie zamieszczony został banerek
    Zapraszam do mnie-KLIK-
    obserwuję jako Iwona Miel.

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo bardzo chętnie sie skuszę na ten przecudny koszyczek i inne cuda:) dołączam guziczek do bloga gdzie zamieszczony został banerek
    Zapraszam do mnie-KLIK-
    obserwuję jako Iwona Miel.

    OdpowiedzUsuń
  86. chcę chcę chcę !!!

    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie wiem doprawdy jak to możliwe, że mogłabym przegapić takie słodkości??? proszę, proszę niech dopisze mi szczęście w losowaniu:)))
    pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. ha, ha, ha banerek błyszczy juz na moim blogu od dwóch tygodni - tylko zapomniałam skomentować i wyrazić chęć.
    Tak, chcę i zapisuję się

    Martita

    OdpowiedzUsuń
  89. Zostawiam komentarz nr 92 :)
    wielu, wielu chętnych :) a tak się bałaś czy nagrody się spodobają,
    Gratuluję serdecznie rocznicy
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratuluję rocznicy pisania bloga!
    Piękny szarak i pisanka w groszki - jakże może się nie spodobać? :)
    Koszyk zawsze znajdzie jakieś zastosowanie ;)
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Czy się spodobają???!!!!Matko jakie piękne!!!! Cudowne nie tylko na zbliżające się święta ,a już koszyczek przecudowny:)
    oczywiście ustawiam się w licznej kolejce:)
    pozdrawiam gratulując rocznicy!
    i zapraszam do siebie na wiosenny konkurs
    http://simplycreativelifejourney.blogspot.co.uk/2015/03/pierwsze-urodziny-bloga-k-o-n-k-u-r-s.html?showComment=1427234294095#c7609567053056301316

    OdpowiedzUsuń
  92. Nawet pytać nie trzeba takie to wszystko cudne i oczywiście,że staję w kolejce po takie śliczności. aga0105@op.pl, pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  93. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Z okazji urodzin Bloga życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba

    OdpowiedzUsuń
  95. -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow
    -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru
    -cudownych uczuć, które zawsze trafiają w odpowiednie miejsce i do odpowiednich ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  96. -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow
    -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru
    -cudownych uczuć, które zawsze trafiają w odpowiednie miejsce i do odpowiednich ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  97. Z okazji urodzin Bloga życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba

    OdpowiedzUsuń
  98. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń