poniedziałek, 12 maja 2014

Gąsior- mam i ja

Witajcie.

Dziś wpadam do Was tylko na chwilkę.
W sobotę stałam się posiadaczką tego cudnego gąsiora.
Chodziłam, pytałam, szukałam i nic,
ale wiedziałam, że w końcu nadejdzie taki dzień, że gdzieś na niego trafię.
 Jak to w życiu bywa sam wpadł w moje ręce.
Znalazłam go w piwnicy mojej znajomej.
Stał w kąciku przykurzony bidulek. Nawet kolor trudno było zobaczyć.
Znajoma z chęcią mi go odstąpiła.
 
Cudny jest i ten kolorek , ni to zieleń, ni to turkus.
 
 
 w towarzystwie butelek z Pepco też fajnie wygląda


pierwsza gałązka kaliny zerwana z mojego ogródka




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

17 komentarzy:

  1. Szczęściara z Ciebie :))) Najpierw ta cudna taca , teraz taki gąsior ! Chyba też zacznę odwiedzać piwniczki znajomych , bo co dla nich nie potrzebne , to dla nas może być na wagę złota :)))) Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ostatnio mam farta, w zanadrzu mam jeszcze coś wyciągniete z piwnicy znajomej,
      ale o tym kiedy indziej.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  2. Ja też bym taki chciała, ale nikt ze znajomych i rodziny nie ma piwnic z takimi skarbami. Cudny kształt i ten kolor też cudowny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że w końcu go znajdziesz. Jakby co to pozostaje jeszcze allegro.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  3. To jest to!!!moj gasiorek czeka na mnie cierpliwie na strychu w domu rodzinnym, kiedys dostanie drugie zycie, bo warti eksponowac takie piekne, stare szklo! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szkoda żeby takie cudeńka stały w piwnicach i się marnowały.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  4. Gąsiorek jest przecudnej urody:)
    Gratuluję poszukiwań:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A muszę Ci się pochwalić, że to jeszcze nie koniec moich zdobyczy.
      Buziaki : )

      Usuń
  5. Gąsiorek piękny !!! Do wykorzystania na wiele sposobów. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!!! Ja też poszukuję takiego gąsiora :) może i mi się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądż dobrej myśli, ja na swój też długo czekałam.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  7. Oj jak ja lubię takie znaleziska ! Pozazdrościć - pasuje idealnie do tych mniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest:) Tylko się cieszyć z takich niespodzianek:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piwnice i strychy kryją cudne rzeczy które człowiek odstawił w zapomnienie

    OdpowiedzUsuń