środa, 30 kwietnia 2014

Meble ogrodowe, zakupy i plany na majówkę

Witam.
Bardzo dziękuję za tyle ciepłych, miłych komentarzy pod 
moim ostatnim postem.
Jeśli tylko czas na to pozwoli to co jakiś czas zamieszczę posta
o naszym wiejskim życiu.


Przed nami długi majowy weekend. Kilka dni wytchnienia.
Pogoda ostatnio dopisywała, było ciepło, słonecznie
więc czas wyciągnąć meble ogrodowe.
Swoje wyciągnęłam z zakamarków garażu, 
wyczyściłam i pierwsza kawka w ogródku wypita.

















Bardzo lubię te moje białe mebelki.
Są łatwe w utrzymaniu czystości, lekkie, ale stabilne.
W tym roku planuję jeszcze dokupić jedną ławeczkę.
Okrągły stół ma dużą powierzchnię i naprawdę dużo pomieści.

Ostatnio odwiedziłam Jysk i udało mi się kupić ostatni lampion koronę.
Jest koloru kremowego, ma miejsce na świeczkę,
ale z małą doniczką też fajnie wyglada.




Wpadły mi też w oko fajne wiszące doniczki na balkon.
Kupiłam te ocynkowane, ale przy najbliższej okazji dokupię
jeszcze takie same tylko w białym kolorze.




Co do mich planów na nadchodzące dni to będę działać ogrodowe.
Dokupiłam kilka  nowych krzaczków ozdobnych, sadzonek sałaty i innych warzyw
i trzeba to wszystko posadzić.
W sklepie ogrodniczym udało mi się kupić
mini narzędzia ogrodnicze w kolorze minty. Cudne są.
W stary gliniany garnek z uszami
wyciągnięty z piwnicy wsadziłam  jakiś miks lawendy,
ale nie wygląda mi to na nią.
Zobaczymy co z tego wyrośnie.
I w końcu moja tabliczka znalazła godne miejsce w ogrodzie.

















Jeśli pogoda dopisze to pewnie zorganizujemy z dziećmi
grilla, pojeżdzimy na rowerach i to na tyle moich weekendowych planów.
Dużo słoneczka życzę, aby prognoza pogody z załamaniem  się nie sprawdziła.

Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te meble ogrodowe :-) Nadają klimatu !
    A ja takiej korony w Jysku nie widziałam ! Szkoda :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ostatnią sztukę, widać cieszyły się sporym zainteresowaniem.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  2. Ślicznie u Ciebie, bardzo klimatycznie. Mam podobne mebelki ogrodowe i też już są wyciągnięte i pierwsz kawka ogrodowa zaliczona:) Widzę, że podobnie jak ja uwielbiasz ogród, z pewnością będę do Ciebie często zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki, będzie mi bardzo miło jak zagościsz u mnie na dłużej.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  3. Czy ja mogę na tą kawkę do Ciebie, posiedzieć i wypoczywać w tak klimatycznym miejscu, ślicznie u Ciebie, i znów masz mebelki, które są na mojej dłuuuuuugiej liście marzeń...........
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czuj się zaproszona, już wstawiam wodę na kawkę.
      Razem posiedzimy i odpoczniemy.
      Mebelki kupuj, ja też się długo nad nimi zastanawiałam, a dziś nie żałuję.
      Pozdrawiam póki co jeszcze słonecznie.

      Usuń
  4. Jakie śliczne meble ogrodowe ! Pięknie u Ciebie :) A tabliczka skradła moje serce ... Pozdrawiam :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Och tak posiedzieć tam z tobą pzry tym pięknym stoliczku i w pieknym ogrodzie choć przez chwilę - marzenie - no nie wszystkie się spełniają życzę słonecznego i radosnego weekendu Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jak do mnie dołączysz.
      Marzyć trzeba zawsze i o wszystkim, nigdy nie wiadomo kiedy zaczną się spełniać.
      Ja cały czas swoje gonię z różnym skutkiem ale się nie poddaje.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  6. Marzy mi się taki stolik na działkę - ale wciąż są inne wydatki niestety. Świetne doniczki - może też przejdę się do jysk. Pięknie tam u Ciebie - wyobrażam sobie tą ciszę, lekki wiaterek, słoneczko - czego chcieć więcej ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, ja też dłuuuugo koło nich chodziłam.
      Siadaj ze mną przy stoliczku, zapraszam serdecznie, napij się kawki i poczuj tę ciszę.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  7. Bajkowy ogród, piękne mebelki:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zapraszam na popołudniową kawkę.
      Pozdrawiam : )

      Usuń
  8. Cudnie u Ciebie, piękne kwiaty, prawdziwa wiosna! Mebelki bardzo fajne, oglądam je przez kolejne sezony, ale na razie nie bardzo mam na taki zestaw miejsce.. Ale może po ostatecznym urządzeniu ogródka:):).. Kto wie? Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia fotka mnie urzekła .. masz fajny sprzęcik ;) hihi i dużo pięknych dodatków do ogrodu ;)

    Pozdrawiam
    Viola

    A i roślinki piękne :D co najważniejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki bardzo.
    Z takimi sprzętami, aż miło się pracuje.
    Fajnie, że do mnie wpadłaś.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie :) Przy takim stoliczku i w takim otoczeniu kawę można pić cały dzień ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wręcz oczarowana! Jutro jadę do Castoramy i mam nadzieję, że znajdę coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń