wtorek, 6 grudnia 2016

Bloggers x-mas meeting-fotorelacja



Lubię wracać w przyjazne miejsca.
Miejsca, w których się dobrze czuję, które napełniają mnie
dobrą i pozytywną energią.
Lubię wracać do dobrych ludzi.
Ludzi serdecznych i bezinteresownych,
którzy mają podobne zainteresowania i priorytety w życiu.

Taką osobą i takim miejscem, do którego z radością wracam
jest Anitka http://nitkadesign.blogspot.com/ i jej cudowny dom.
Dom pełen ciepła, dom z duszą, dom wypełniony meblami, które właścicielka
sama odnawia, dom gdzie jest przytulnie i można się poczuć jak u siebie.

Kiedy Anitka kilka dni temu zaprosiła mnie po raz kolejny do siebie
na świąteczne spotkanie blogerek i instagramowiczzek nie mogłam odmówić.
Możliwość ponownego spotkania się z cudownymi dziewczynami 
z poprzednich spotkań i chęć poznania nowych osób sprawiły,
że cieszyłam się jak dziecko na to spotkanie.

Logo naszego spotkania to dzieło Anetki http://wydziwianki.blogspot.com/,
która była z nami po raz pierwszy


W domku panował już iście świąteczny klimat























W kuchni prym wiodła Aga 
która jest mistrzynią wypieków i nie tylko.
Przygotowała dla nas przepyszną pizzę, buraccio, sushi 
i wiele innych smakołyków.



















Dziewczyny w swoim żywiole




Rozmowom i śmiechom nie było końca.
To był cudowny czas.
Dziękuję dziewczyny
Wspólna fotka na pamiątkę

Honorata, Sylwia, Agnieszka, Anetka,Anitka, Monika, Natalka, Renata



Wielkie brawa dla Anitki,
która pomimo codziennych domowych i zawodowych obowiązków
znajduje czas, aby takie spotkania zorganizować.
Jesteś Wielka.

Sponsorami spotkania byli https://www.oetker.pl/pl-pl/index.html,

Do napisania wkrótce

Renata:)



24 komentarze:

  1. Renatko, bardzo dziękuję Ci za przemiłe słowa:-))) Serce roście jak się je czyta:-))) Właśnie dla takich dziewczyn jak Ty warto się troszkę wysilić i zorganizować takie spotkanie:-))) Było mi niezwykle miło, że znalazłaś czas i przyjechałaś by spędzić troszkę czasu razem z nami:-))) I dziękuję Ci za tą cudowną relacje:-))) Jednak każda z nas co innego w swoim kadrze uchwyci:-)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko i do następnego:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko uwielbiam Twój dom, dziękuję Ci jeszcze raz za zaproszenie, buziaki:)

      Usuń
  2. Chciałabym powtórzyć to cudowne spotkanie:) I zjeść znowu Twoje pyszne ciasto:) Robię je koniecznie na Święta:)
    Dziękuję za wszystko kochana:)
    do szybkiego zobaczenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje ciacho Ci smakowało.Fajnie, że byłaś z nami, buziaki kochana:)

      Usuń
  3. Wspaniałe spotkanie w naprawdę pięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom Anitki jest cudowny, do tego fajne kobitki i dzień minął nie wiadomo kiedy, pozdrawiam:)

      Usuń
  4. No pięknie tam...Mogę jedynie pozazdrościć takiego spotkania...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś szybka :-) Patrząc na fotki można przeżyć to jeszcze raz i powspominać. Było super! Niezapomniane przeżycie :-) Cieszę się, że mogłam Cię poznać! Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko uściski i do zobaczenia, było mi bardzo miło Cię poznać.

      Usuń
  6. Przeurocze spotkanie było :-) Blog Niteczki cudowny!!!! Dziękuję za linka do niego! Z przyjemnością będę go podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Anitki jest pełen cudownych inspiracj, pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Klimat świąt widoczny był w każdym kącie tego cudownego domu:)

      Usuń
  8. Macie przeogromne szczęście , że macie Anitkę tak blisko siebie :) Mnie się marzy , żebyście wszystkie przyjechały tu do mnie , na Mazury :) Buziaki , ściskam Renatko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Emilko nigdy nie byłam na Mazurach, może kiedyś się spotkamy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisane Renatko i oprawione w cudowne zdjęcia z tego magicznego domu.

    Cieszę się, że mogłam być tam razem z Wami, dla mnie to był wyjątkowy dzień.
    Jestem szczęśliwa, że mogłam Ciebie i pozostałe dziewczyny poznać, każda z Was jest wyjątkowa i wspaniała, już dawno tak świetnie się nie bawiłam.
    Mam nadzieję, że będzie jeszcze mi dane, napić się z Tobą kawy.
    Ściskam mocno i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia dla mnie to był również cudowny dzień.Pełen wrażeń, rozmów z fantastycznymi dziewczynami.Nie jedną kawę jeszcze wypijemy, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Brawo dziewczyny:) Bardzo wam zazdroszczę tego spotkania:) Zapewne było cudownie:) Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i smacznie, fajne spotkanie, zazdraszczam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce aby moja historia która jest dla mnie smutna wyszła tylko na dobro dla mnie i dla innych bo wierze w to ze nam tak na prawde nic sie nie należy ,ze wszystkie dary to błogosławieństwo od Boga a naszym zadniem jest tylko pozostawić tą ziemie w lepszym stanie niż na nią przyszliśmy. Pragne przez ten mój wpis dotrzeć do serc czytelników byście realizowali swoje marzenia pomimo wszystko .Rodzimy sie już z pragnieniami i predyspozycjami do ról które dla nas są doskonałe .To w większości przypadków zostaje zatarte przez rodzine .....diabeł nie podejdzie sam do osoby która ma czyste serce a takimi osobami są dzieci szczególnie dzieci potem osoby indygo które są z natury bardzo dobre i ich dobro które maja w sobie które pierwotnie i w boskim planie to ciepło i dobro ma isc na realizowanie najwyzszego boskiego planu to poprzez siły zla to dobro zmienia kierunek ....on załatwia nie swoimi rękami ....Sprawia ,ze osoba zostawia swoje pasje i od górny plan przygotowany tylko dla niej od Boga a skupia sie na pomaganiu innym....potam watpi czy ona cokolwiek potrafi lekcewarzy swoje umiejetności.....Niech cała moja historia obruci sie w świecie na dobro niech każda dusza realizuje swój najwyższy plan który bóg przygotował dla niej .Niech idzie za głosem serca Niech te predyspozycje i talenty zostaną ochronione .Błagam wierze w to ze nie dacie sie zwiesc Nie palcie papierosów błagam Nie bądzcie jak reszta swiata palenie to bardzo drogi nałóg który niszczy głos ....niech osoby które spiewaja o tym pamietają .Wyjdzcie do swiata ze swoimi talentami i pamietajcie ,ze nic nie nalezy do was a wszystko jest darem od Boga ....Reprezentujcie go swoimi talentami najbardziej i chwalcie Jakakolwiek nie byłaby wasza sytuacja .....Świat jest dla was przygotowany i Bóg cały czas trzyma dla Ciebie to idealne miejsce które da Ci spełnienie największe ;-) Z Błogosławieństwem dla czytających nawet przypadkiem .Niech ten wpis zrobi tylko Boże piekno w świecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń